شرکت ایسوس در حاشیه نمایشگاه CES 2019 سه نمایشگر بزرگ و دارای کیفیت HDR را خود را معرفی کرد.

نمایشگاه CES 2019| ایسوس نمایشگرهای سه گانه خود را مخصوص بازی‌های رایانه‌ای معرفی کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر به دنبال خرید نمایشگرهای جدید ایسوس هستید که به صورت اختصاصی برای بازی‌های رایانه‌ای طراحی شده‌اند، باید میزی بزرگ نیز برای این نمایشگر تهیه کنید.

ایسوس در حاشیه نمایشگاه CES 2019 لاس‌وگاس از سه نمایشگر ROG Strix XG این شرکت با ابعاد بسیار بزرگتر از حالت معمولی نمایشگر‌ها و پشتیبانی از فناوری FreeSync 2 با وضوح تصویر HDR رونمایی کرد. یکی از نمایشگر‌های معرفی شده شرکت ایسوس با نام XG438Q دارای دو بلندگوی استریو ۱۰ واتی با کیفیت صدایی باور نکردنی و وضوح تصویر HDR 600 است. این نمایشگر با ابعاد ۴۳ اینچی بیشتر شبیه به تلویزیون است تا یک نمایشگر مخصوص بازی. در واقع کاربر در هنگام خرید این نمایشگر باید میز متناسب با آن را نیز تهیه کند.

دو نمایشگر دیگر ایسوس دارای ابعاد ۴۹ و ۲۷ اینچ هستند و تصاویری با وضوع ۱۰۸۰ پیکسل نمایش می‌دهند. کارشناسان فناوری با تردید در کیفیت مطلوب نمایش تصاویر در نمایشگر‌های بزرگ ایسوس گفتند: «با توجه به اینکه به تازگی شرکت‌های فناوری سامسونگ، دل و فیلیپس نمایشگر‌های کوچکتری نسبت به ایسوس، ولی با وضوح ۱۴۴۰ پیکسل دست یافته‌اند، نمی‌توان به طور قطع انتظار داشت که کیفیت تصویر در نمایشگر‌های بزرگ ایسوس در زمان تصاویر بازی‌های با گرافیک بالا، افت نکند.»

با وجود تردید کارشناسان فناوری در کیفیت تصاویر نمایشی در نمایشگر‌های بزرگ ایسوس، اما این شرکت اطمینان داده همه مشتریان با خیالی آسوده می‌توانند از تصاویر 4K در هنگام بازی لذت ببرند و هیچ گونه تأخیری در نمایش تصاویر مشاهده نکنند. مطمئناً عاشقان بازی‌های رایانه‌ای تجربه تماشا تصاویر بازی‌های با کیفیت گرافیکی بالا را در نمایشگری بزرگ از دست نخواهند داد.

ایسوس قرار است سه نمایشگر جدید خود را به صورت رسمی در بهار سال ۲۰۱۹ به علاقمندان دنیای گیم عرضه کند، ولی هنوز قیمتی برای این نمایشگر‌ها اعلام نکرده است.


بیشتر بخوانید: نمایشگاه CES 2019 | ایسوس باریک‌ترین لپ‌تاپ جهان را معرفی کرد


انتهای پیام/

نمایشگرهای مخصوص بازی ایسوس با کیفیت تصویر 4K معرفی شد

برچسب ها: خواندنی ، بهترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.